Повече от 6.5 млн. лева са инвестирали потребителите в допълнителните придобивки през Re:benefit за Q2 2024 г.

След края на второто тримесечие на 2024 г. споделяме данни за потреблението на гъвкави допълнителни придобивки през платформата на Re:benefit в България и показваме какви са тенденциите при избора на служителите.

Здраве, спорт и ваучери за храна остават най-избираните категории допълнителни придобивки

И през периода април – юни 2024 г. потребителите на Re:benefit разчитат на популярни категории гъвкави придобивки, като “Ваучери за храна”, “Спорт” и “Здраве”. Платформата ни обаче дава възможност на работодателите да предоставят и по-нестандартни гъвкави придобивки. Наред с тях и това е причината да наблюдаваме немалък интерес към “Благотворителност”, “Култура и развлечения” или “Онлайн магазини”, например. 

По отношение на сумата, разходвана за различните категории придобивки, наблюдаваме известни разлики. Застрахователните продукти привличат най-голям бюджет от страна на потребителите, а най-малка сума е отделена за благотворителни каузи.

Гъвкав избор за всеки в компанията

За пореден път изборът на служителите, използващи Re:benefit, доказва защо платформата ни е най-иновативното решение за осигуряване на привилегии за работещите в компанията. 

Докато част от екипа ви ще разчита на по-разпространени категории придобивки, то друга ще адаптира избора си според възрастта си, моментните си нужди, личните си планове и т.н. Ето защо наблюдаваме и разнообразие при избора на служителите, определено от техните пол и възраст и дори от месечния бюджет, с който разполагат.

Индивидуалният подход се превръща в тенденция и необходимост

Развивайки Re:benefit на няколко международни пазара, екипът ни наблюдава тенденцията служителите да търсят и да разчитат все повече на гъвкав избор и ексклузивни привилегии от своя работодател. Ето защо през тази година представихме Re:club, програмата ни за отстъпки и специални оферти за служители от нашите партньори, достъпна за всяка компания, търсеща иновативен подход при възнаграждението на своите таланти. 


Щастливи сме да видим, че моделът “Re:benefit” работи добре не само у нас, но е приложим и за всеки един пазар, с местни доставчици на продукти и услуги, както и работодатели. Вече сме свидетели на развитието на Ребенефит на няколко пазара. Наскоро представихме и Re:club за всички наши клиенти в България. Визията ни е Ребенефит да се превърне в стандарт за добрите работодатели. А по отношение на тенденциите в използването на придобивки – с любопитство следим как се променят предпочитанията на работещите във всички страни, в които сме представили нашия иновативен продукт.” – споделя Георги Георгиев, CEO, Re:benefit.

Статията е публукувана в категория Blog. Запазете връзката.