Последни данни от платформата на Re:benefit разкриват разнообразието в предпочитанията за придобивки през третото тримесечие на 2024 г.

Q3 2024

Когато става въпрос за допълнителни придобивки и управление на таланти, платформата ни се откроява с най-иновативното решение на пазара, с което работодател може да възнагради индивидуално всеки свой служител. С помощта на Re:benefit работодателите запазват контрола върху бюджетите си. В същото време дават свобода на служителите си да избират придобивки. Такива, които най- точно отговарят на всекидневните им нужди и интереси.

Традиционни придобивки и новите тенденции в предпочитанията на служителите

Новият Изпълнителен Директор на Re:benefit, Петя Динолова сподели след анализ на последните данни, че по-традиционните придобивки, като допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна, спортни карти и транспортни ваучери, продължават да са сред най-търсените. Това се обяснява с факта, че новите потребители често избират вече познатите им придобивки, с които се чувстват сигурни. Въпреки това, се забелязват и други тенденции. Именно че все по-голям брой служители използват възможността да пазаруват онлайн през платформата или да направят дарение.

Разнообразието в избора зависи значително от бюджета

Важен фактор при избора на придобивки е определеният от работодателя бюджет, като по-големият размер дава възможност за по-голямо разнообразие. Някои категории, като например „Благотворителност“, са предпочитани от потребители, разполагащи с по-големи бюджети.

Избора на различните демографски групи

Демографските фактори играят определяща роля в избора на придобивки. Например, по-младите служители рядко избират семейни придобивки, но проявяват засилен интерес към категории, като „Онлайн магазини“ и „Подаръци и преживявания“. Мъжете, пък са значително по-активни в избора на транспортни придобивки.

Re:benefit се развива на международни пазари

През тази година Re:benefit разшири дейността си на няколко нови пазара, като стартира партньорства в Обединеното кралство и Северна Македония. Платформата разви партньорската си мрежа, както в Турция, така и в Сърбия, с което достигна над 20 000 потребители на 5 различни пазара.

Колкото до Re:club – новата програма, предлагаща ексклузивни отстъпки, тя вече разполага с над 100 партньори, които предоставят преференциални условия и привилегии за клиенти и потребители в България.

Re:benefit – инструмент за подобряване на ангажираността и удовлетвореността на служителите 

С внедряването на Re:benefit работодателите в България откриват нови възможности за ангажиране и задържане на талантите си. Все повече компании са категорични, че платформата предлага не само гъвкавост при избора на придобивки, но и индивидуален подход, който е от съществено значение за успешното управление на екипите. Редица наши клиенти споделят, че Re:benefit е незаменимо средство за повишаване ангажираността и удовлетвореността на служителите, като същевременно засилва тяхната лоялност.