Какви придобивки бихте искали да предоставя работодателят ви? Съвпадат ли с предпочитанията на вашите колеги? В Re:benefit разбираме, че всеки има различни нужди и интереси и би искал да избира самостоятелно. И точно това предоставяме на всички служители: възможността сами да избират своите придобивки.
Споделяме последни данни от нашата платформа, които очертават трендовете в използването на придобивки в България за първото тримесечие на 2024 г.
Придобивките в категория “Застраховки” са най-предпочитани от работещите
През първото тримесечие на годината наблюдаваме все по-голям брой потребители на Re:benefit, които се възползват от разнообразието от придобивки на платформата. Въпреки това, най-използваните категории остават непроменени спрямо предходни периоди: Застраховки (22%), Транспорт и мобилност (16.2%), като и Уелнес и спорт (14.5%). Това, което се променя обаче, е изборът на конкретни брандове, продукти и услуги в тези категории, които са партньори на Re:benefit.
Ако разгледаме допълнителни данни за потреблението на платформата ни, ще забележим и разлика в предпочитанията на потребителите, основана на техните пол или възраст. Ето някои примери:
Най-младите са най-склонни да пазаруват онлайн чрез своите придобивки
Тенденцията работещите до 30-годишна възраст да се възползват в най-пълна степен от онлайн пазаруване е видна и според нашите данни. В същото време, по-възрастните са тези, които разчитат предимно на стандартни и по-добре познати категории придобивки, свързани с храна, застраховане или транспорт.
Баланс между предпочитанията на мъже и жени към придобивки за дома и семейството
Мъжете доминират по брой поръчки при всички категории придобивки, но наблюдаваме баланс между половете, когато става въпрос за няколко от тях. Това е само още едно доказателство за добавената стойност на Re:benefit и възможността всеки да използва точно привилегиите, от които се нуждае.
Работещите харчат най-много за здраве
Знаете ли, че всеки работодател предоставя различен бюджет за придобивки на своите служители в Re:benefit? А именно бюджетът е ключов за избора на придобивки, който хората правят. Почти винаги обаче първи приоритет е здравето, като около ⅓ от бюджета на всеки служител отива именно за придобивки в тази категория.
Първо традиционните придобивки…
Очевидно е, че служителите залагат на здраве и други добре познати категории придобивки, когато разполагат с по-малък бюджет отделен от работодателя.
…а с нарастване на бюджета се търси и все по-гъвкав избор
При по-голям бюджет от работодателя служителите демонстрират и по-голям интерес към нарастващото разнообразие от придобивки на платформата ни, свързани с благотворителност, култура и развлечение, подаръци и преживявания и др. Това е още един знак, че, когато потребителите са достатъчно добре възнаградени и разполагат с индивидуален избор, те са по-склонни да променят предпочитанията си според своя интерес и нужди по всяко време.
А вие бихте ли възнаградили служителите си с индивидуален и гъвкав избор? Разберете как да се отличите като работодател, като се свържете с Re:benefit още сега!